Witajcie w grupie IV - Myszki

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi naszej grupy

Wychowawcy:

mgr Magdalena Wilkowska – nauczyciel mianowany
Małgorzata Getka – nauczyciel dyplomowany
Nauczyciel wspomagający mgr Małgorzata Kujawa – nauczyciel kontraktowy
Edyta Wyszyńska – pomoc nauczyciela
Elżbieta Paluch – woźna oddziałowa

Tematy realizowane w czerwcu:

Tematy kompleksowe:


  1. Chronimy środowisko
  2. Święta Wielkanocne
  3. Kto Ty jesteś?
  4. Jak powstaje książka

Dzień Dziecka

  1. Świętujemy z kolegami i koleżankami
  2. Nasze prawa, nasze obowiązki
  3. Dzieci na świecie
  4. Ulubione zabawy
  5. Mój przyjaciel

Wakacje tuż, tuż

  1. Bawimy się, uczymy i podróżujemy
  2. Bezpieczeństwo i podróże
  3. Pakujemy zakupy i bagaże
  4. Zdrowie i odpoczynek
  5. Pracujemy i odpoczywamy

Kolory lata

  1. Żółty
  2. zielony
  3. Niebieski
  4. Różowy i czerwony
  5. Kolorowy świat

Lato

  1. Po czym poznać, że nadeszło lato?
  2. Burza
  3. Tęcza
  4. Lato na łące
  5. Letnie smakołyki

Do widzenia przedszkole

  1. Niedługo wakacje
  2. Co zabierzemy na wakacje
  3. Bezpieczne wakacje
  4. Bezpieczne wakacje
  5. Do widzenia, przedszkole

Ogólne cele wychowawczo – dydaktyczne:


  • Przestrzeganie zasad panujących w przedszkolu;
  • Przestrzeganie podstawowych zasad korzystania z placu zabaw;
  • Doskonalenie sprawności manualnej;
  • Doskonalenie umiejętności śpiewania solo lub w grupie;
  • Kształtowanie sprawności fizycznej;
  • Rozwijanie kreatywności;
  • Rozwijanie logicznego myślenia podczas zabaw z kodowaniem;
  • Nauka wiersza na pamięć;
  • Podawanie nazw podstawowych figur geometrycznych;
  • Usprawnianie funkcjonowania narządów mowy;
  • Kształtowanie wartości dotyczącej przyjaźni;
  • Rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie 5;
  • Wdrażanie do przestrzegania zasad i reguł bezpiecznego podróżowania;
  • Rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego w trakcie opowiadania historyjki obrazkowej „ Jak powstaje miód”
  • Rozwijanie zainteresowania otaczającą przyrodą;
  • Kształtowanie poczucia odpowiedzialności za swoje bezpieczeństwo
  • Usprawnianie funkcjonowania narządów mowy;
  • Poszerzanie informacji na temat burzy i bezpiecznych zachowań w jej trakcie;
  • Poszerzanie wiedzy na temat zjawisk atmosferycznych (tęcza);
  • Poszerzanie słownika o nazwy owadów występujących na łące;

IDZIE GRUDZIEŃ

1. Małe dziewczynki, Zuzia i Maja,
list napisały do Mikołaja.
„Nasz Mikołaju! Jak Twoje zdrowie?
Byłyśmy grzeczne – mama Ci powie.

Przynieś nam pieska co głośno szczeka,
kotka, co lubi napić się mleka,
i jeszcze lalkę, co głośno płacze,
i dużą piłkę, co w górę skacze”.

Ref.: Już idzie grudzień, idzie tu.
Za chwilę święta będą znów.
Już idzie grudzień, idzie tu.
Zimy udanej życzymy mu!

2. Kiedy Kacperek szedł na spacerek,
włożył pod kurtkę ciepły sweterek,
wziął rękawiczki, czapkę na głowę,
no a na nogi buty zimowe.

Pamiętał, żeby iść do karmnika,
i dla wróbelków ziaren nasypać,
bo biały śnieżek sypał od rana,
Kacper ulepi z tatą bałwana.

Ref.: Już idzie grudzień …

MIKOŁAJ JEDZIE SAMOCHODEM

1. Mikołaj, Mikołaj jedzie samochodem
Bo gdzieś zgubił saneczki
W tę mroźną pogodę.

Ref. Hu hu ha, tra la la
Co to za Mikołaj /x2

2. Mikołaj, Mikołaj lat ma już bez liku
A prezenty dziś wiezie
Dzieciom w bagażniku.

Ref. Hu hu ha, tra la la
Co to za Mikołaj /x2

Aktualności z życia grupy

Filmiki

Jasełka 2021

Close Menu
×

Koszyk

Skip to content